5 priežastys dėl ko atsiranda galvos skausmas dirbant sėdimą darbą

5 priežastys dėl ko atsiranda galvos skausmas dirbant sėdimą darbą

galvos skaumas, kaip jų išvengti

  1. Dažnas sėdėjimas gali sukelti kaklo skausmus ir gali atsirasti pasikartojantis galvos skausmas.
    Jeigu jūsų darbas reikalauja sėdėjimo didžiąją dienos dalį, jūsų laikysena greičiausiai yra netaisyklinga. Dėl to atsiranda apatinės nugaros dalies ir kaklo skausmai, o vėliau ir galvos skausmas. Patarimas – užstatykite priminimą, kad galėtumėte atsistoti ir per pertaukėlę pasivaikščioti. Net jei tai 30 sekundžių – leiskite kūnui pajudėti.
  2. Pradėkite dieną tinkamai ir papusryčiaukite.
    Tyrimai rodo, jog pusryčių praleidinėjimas gali atsirasti galvos skausmas, ir/arba migreną, nes kūnas pastatomas į streso būseną ir yra suardoma medžiagų apykaita.
  3. Besikartojantys oro pliūpsniai iš šilumos siurblių ir oro kondicionierių gali „pavogti“ iš jūsų šviežią deguonį ir sukelti galvos skausmus. Patarimas – retkarčiais išeikite į gryną orą, nors kartą per dieną. Jeigu nepavyks to padaryti, atidarykite netoliese esančius langus ir įleiskite šviežio oro.
  4. Ilgas spoksojimas į kompiuterio ekraną sukelia galvos skausmą ir migreną.
    Mes nesame sukurti spoksoti į ekranus 24/7, todėl padarykite mažas pertraukėles, kad akys, kūnas, smegenys ir mintys galėtų pailsėti. Rekomenduojama kas 3–4min bent po 5–10s atitraukti akis nuo kompiuterio ir sutelkti dėmesį į tolimiau esantį objektą. Taip pat patraukite rankas nuo klaviatūros ir pritraukite prie kūno.
  5. Aukštakulnių batų avėjimas taip pat gali sukelti traumas ir iškreipti laikyseną, o tai gali sukelti migreną ir atsirasti galvos skausmas.
    Patogūs batai yra geriausias išeitis.

galvos-skausmai

Ką daryti, kad pranyktų galvos skausmas?

Reguliarios masažų sesijos rekomenduojamas tiems, kurie ilgą laiką per dieną praleidžia sėdėdami. Tokiu būdu galėsite atgaivinti raumenis, pagerinsite funkcionalumą ir pagerinsite tų sąnarių veiklą, kurie nukenčia dėl per ilgo sėdėjimo. Taip pat sumažinsite galvos skausmus.

Kreipkitės į kineziterapeutą, kuris galės pakonsultuoti, kaip ergonomiškai pasiruošti darbo vietą ir taisyklingai sėdėti bei keisti sėdėjimo pozicijas. Mūsų kūnai nėra sutverti sėdėti vienoje pozoje visą dieną, todėl svarbu prižiūrėti, kad sąnariai ir raumenys dirbtų taisyklingai. Todėl galėsite ir toliau darbuotis įprastu tempu bei išnyks galvos skausmas ir įtampa.